Novi početak

Konačno je došao dan da sam se i ja odlučila napraviti blog o kozmetici. Već sam dugo razmišljala o tome (prvo s prijateljicom, onda sama), ali stalno sam to nekako odgađala. Možda zato jer sam znala da postoji hrpetina beauty blogova, ali uvijek se u mojoj kolekciji našao neki proizvod za kojeg nikako nisam mogla nigdje naći online recenziju, pa sam pomislila kako ću sigurno i ja pomoći nekome pišući baš o tom proizvodu kojeg netko traži i o kojem ne može pronaći puno informacija.

Da ne duljim previše…dobrodošli na moj blog!

http---signatures.mylivesignature.com-54493-124-E383132CB7B14B6E0B1541982ACA0359

pink-heart-mineral-makeup-blusher2

Oglasi

Komentiraj

