Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint

Danas pišem recenziju o Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint, kao što je već iz naslova vidljivo.

IMG_1678

U zadnje vrijeme sam se skroz navukla na ruževe koji su trajni jer nisam onaj tip žene koja je spremna svako malo obnavljati ruž koji, vjerujte, na meni koja uopće ne pazim kako jedem, jako kratko traje. Znači poprilično sam jednostavan tip cure, pa želim da meni ruž bude sluga, a ne ja njegov rob.

I tako sam se ja bacila u potragu i uočila Manhattan Colour Splash Liquid Lip Tint.

Pa krenimo…

Predstavit ću vam dvije nijanse koje sam kupila u Mülleru u Zagrebu. Radi se o “Hint of pink” i “So Paris!”

IMG_1680

Hint of pink je jedna vrlo nježna, jako prirodna, roskasta nijansa koja je idealna za cure koje imaju bljedunjave usne. Ta “tinta” vam taman pruža onoliko boje koliko vam je potrebno za zdrav izgled i zdravo rumene usne bez da se vidi da ste išta nanijeli.

So Paris! je jedna jača nijansa fuksija roze boje, međutim čini mi se da sam ja kupila stariju verziju. Ta “tinta” koju sam ja uzela je bila zadnja, i više mi se dopala, dok su novi proizvodi pod istim imenom “So Paris!” dosta zagasitije nijanse sa smeđim tonom.

Ambalaža: Nije ništa posebno, ali to nisam ni očekivala za makeup drogerijskog ranga, niti mi je ambalaža previše bitna ako me proizvod oduševi. Manhattanova “tinta” ima tipični plastični crni čep s aplikatorom i prozirni donji dio koji omogućava da je proizvod vidljiv.

OPREZ: Neka vas izgled proizvoda u bočici ne zavara! Proizvod u bočici i proizvod nanesen na ruku/usne je posve drugačije boje. “So Paris!” na prvi pogled izgleda kao korektor (bež boje), ali kad se nanese postaje jarko roza boje. Isto je i s ostalim bojama, a najmanje u nanošenju i izgledu razlikuje “Hint of pink”.

Nanošenje: Aplikator me nije baš oduševio jer imam dojam da spužvica na njemu nije dovoljno debela i ne upija dovoljno proizvoda, tako da kad “tintu” nanosim na usne osjetim tvrdu plastiku koja je ispod spužvice i moram nekoliko puta umakati aplikator u proizvod da bih postigla željeni efekt.

"So Paris!"
“So Paris!”
"Hint of pink"
“Hint of pink”

Tekstura: Tekstura je nekako vodenasta, ali to mi se sviđa i tako je s razlogom. “Tinta” se brzo upija u kožu i tamo se zadržavaju pigmenti što je razlog zašto je trajnost ovoj “tinti” bolja od običnih sjajila. Nakon što se proizvod upije u vaše usne (a upije se u potpunosti, osim ako ga ne nanesete u enormnoj količini), ne ostavlja apsolutno nikakav masni sjaj, a usne izgledaju kao da im je to prirodna boja bez ikakvog sloja proizvoda. Kad se “tinta” upije sloj na usnama nestaje. Unatoč tome, osjeti se jedan pomalo neugodan “ljepljivi” film na usnama prilično slatkog sintetičkog okusa, koji se meni osobno ne sviđa.

na suncu
na suncu
u hladu
u hladu
razmazan proizvod nakon pola minute upijanja
razmazan proizvod nakon pola minute upijanja
proizvod ispran i istrljan vodom
proizvod ispran i istrljan vodom

Miris: Ugodan voćni miris.

Trajnost: Trajnost me dosta razočarala…kad sam ih isprobavala u dućanu imam osjećaj da mi se proizvod bolje upijao na ruku, nego sada kada ga stavim na usne. Isto tako dosta se brzo pojede i općenito se brzo skine. Pogotovo ako vas smeta njegov okus, pa ga lagano isperete vodom da vam ne ostane onaj slatkasti sloj – neće vam previše pigmenta ostati na usnama.

Cijena: Cijena je nekih 50-ak kuna.

Prednosti: 

  • dobra tekstura
  • nema sjajnog sloja na usnama
  • bolja trajnost od običnih sjajila

Nedostaci:

  • loš, tvrd aplikator koji slabo upija proizvod
  • neugodan, sintetički okus proizvoda
  • ljepljivi film koji ostaje nakon upijanja
  • slaba trajnost
  • cijena bi za ovakvu kvalitetu trebala biti još niža

Ocjena: 4/10

Imate li kakvih pitanja, pišite mi 🙂

Hvala na čitanju :***

http---signatures.mylivesignature.com-54493-124-E383132CB7B14B6E0B1541982ACA0359

Komentiraj